Obupana Jožica Petrovič pričakuje pomoč občine

V industrijskem naselju Kiričevega, v Taborišču, kot pravijo nekdanjemu barakarskemu naselju tik ob Talumu, kjer je pred leti zraslo podjetje Boxmark, se dogajajo čudne reči. Eno od krutih zgodb, o hiši, ki je danes ne bi smelo biti, nam je zaupala obupana Jožica Petrovič.
Težave Jožice Petrovič, ki že več let pridno dela v laboratoriju Perutnine Ptuj, so se pričele že avgusta lani, ko so se okrog njene hišice z urejeno okolico, v industrijskem naselju 13, nenadoma pojavili delavci s stroji in na njenem dvorišču brez opozoril pričeli podirati drevesa ter vrta z okolico, podrli so celo zidano garažo. „Ne občina, ne kdo drug me o početju delavcev ni obvestil, kar me je zelo presunilo, saj je to moja rojstna hiša. Šele ko sem se sama pozanimala in na podjetju Boxmark vprašala, če vedo, za kaj gre, sta mi gospod Ferk in nato še gospod Trobiš pojasnila, da je Boxmark postal lastnik vsega zemljišča okrog hiše in da na svoji zemlji pač gradijo.“ Jožica v omenjeni hiši živi vse od rojstva, od leta 1968: “Moja starša, mati Julijana Hliš, je ves aktivni del svojega življenja delala pri Gradisu, ki je imel v tej hiši stanovanje za svoje preddelavce, oče Franc Petrovič pa je delal v Talumu. Mati mi je že v mladosti povedala, da sta z očetom za hišo najprej plačevala najemnino, nato pa sta jo odkupila od Gradisa. Šele avgusta lani, ko so se pričele težave, sem izvedela, da je hiša vpisana na Občino Kidričevo. Zadevo sem z občino Kidričevo želela urediti, vendar so mi v dopisu odgovorili, da občina ni lastnik nepremičnine, ter dodali, da je lastninska pravica nad nepremičnino vpisana v korist Republike Slovenije, na delu parcele pa je po zemljiškoknjižnem vložku vpisana lastnina na splošno ljudsko premoženje. Tedanji tajnik Janko Hertiš je sicer predlagal, kaj bi bilo treba storiti, da bi lastnino uredili v obojestransko zadovoljstvo, žal pa se to še ni zgodilo. Za rešitev tega problema si veliko prizadevam, a sem pri tem ostala čisto sama in nemočna, saj je oče umrl že leta 1996, mati pa leta 2004.“

Martin Ozmec
Več preberite v novem Štajerskem tedniku

Vir: http://www.radio-tednik.si/si/tednik/novica.php?id=2298

Leave a Reply

