Motena sta železniški in lokalni promet

Na relaciji železniške proge Pragersko–Cirkovce–Kidričevo v teh dneh kljub izredni vročini potekajo kompleksna obnovitvena dela spodnjega ustroja tramov in tirnic, zaradi česar je na tem odseku občasno moten železniški in lokalni promet.

Kot so pojasnili v Občini Kidričevo, dela izvajajo delavci Slovenskih železnic – Železniškega gospodarstva Ljubljana, oziroma Železniškega gradbenega podjetja iz Ljubljane. Sicer pa gre za celovito obnovo več desetletij starega spodnjega in zgornjega ustroja, zamenjavo lesenih tramov z betonskimi ter tirnic železniške proge. Dela potekajo občasno v terminskih intervalih in dnevih, oziroma vsak petek, soboto in nedeljo in bodo predvidoma trajala do meseca decembra. Občina Kidričevo je izdala soglasje za uporabo lokalnih cest in za zasip gramozne jame v bližini deponije odpadnih avtomobilskih gum v Lovrencu na Dravskem polju.

Izvajalec del je delno že in še bo v gramozno jamo prepeljal okoli 30.000 kubičnih metrov odpadnega materiala, s čimer naj bi bila gramozna jama sanirana in spremenjena v kmetijsko zemljišče. Naročnik obnove trase železniške proge je Ministrstvo za infrastrukturo in prostor, izvajalec del pa je odgovoren, da se prekomerna obremenitev lokalnih cest s tovornimi vozili izvaja v skladu s cestnoprometnimi predpisi in odloki občine Kidričevo.

Zaradi zamenjave spodnjega in zgornjega ustroja proge in ostalih vzdrževalnih del na omenjenem odseku domačinom in drugim občanom priporočajo, da uporabljajo za lokalne prevoze lokalne ceste Šikole–Pragersko, Cirkovce–Pongrce–Šikole, Lovrenc na Dravskem polju–Cirkovce, Cirkovce–Starošince–Brunšvik, Kidričevo–Cirkovce, Cirkovce – lipa, Kidričevo–Strnišče–Župečja vas, Talum–Njiverce–Gerečja vas ter Njiverce ob železnici–Hajdina.

Naj dodamo, da so del posodobitev železniške proge Pragersko–Ormož že opravili izvajalci, in sicer v letih 2007 in 2008. V sklopu projekta so izvedli dve izogibališči: Cirkovce polje in Cvetkovci. Na železniški postaji Ptuj je bil poleg preurejenega tira zgrajen podhod in dva perona, otočni peron pa so pokrili z nadstrešnico. V celoti so obnovili tudi železniški postaji Ormož in Kidričevo, kjer je prav tako zgrajen podhod pod progo, peron in nadstrešnica. Vsi trije novi podhodi pa so opremljeni z dvigalom za invalide. Na celotnem projektu je bilo z novimi zamenjanih 36 kretnic, obnova postaj in postajališč pa sedaj omogoča hitrejše in nemoteno napredovanje del na odprti progi med postajami.

Cirkovce – Pince, 2.8.2012

Martin Ozmec

Vir: http://www.tednik.si/motena-sta-zelezniski-in-lokalni-promet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: