V odgovor na pismo g. Maksa Medveda, v katerem želi širšo javnost seznaniti tudi z drugimi argumenti, moram povedati, zakaj je v okviru modernizacije proge Pragersko-Hodoš prišlo do zapleta in ideje o prestavitvi postajališča Cirkovce na drugo lokacijo.
V času javne razgrnitve je na ministrstvu za infrastrukturo in prostor res prišlo do predloga, da se postajališče prestavi na drugo lokacijo zaradi uskladitve s predvidenim potekom drugega tira, vendar so na predlog prejeli veliko pripomb in so že v letu 2009 sprejeli odločitev, da postajališče Cirkovce ostaja na sedanji lokaciji. To je bilo sprejeto tudi z Državnim prostorskim načrtom (DPN). Postajališče bo, v skladu s sprejetim Državnim prostorskim načrtom, ostalo na obstoječi lokaciji, v sklopu sedanjih projektov pa ga bodo podaljšali.
Zato ne bo potrebno plačati priprave in izdaje nove dokumentacije, ne bo prišlo do dveletnega zamika gradnje, kot g. Medved našteva v pismu in zavaja prebivalce. Res pa je, da bi se v primeru prestavitve postajališča igrali z našimi financami in bi do tega prišlo. Za novo lokacijo bi namreč morali kupiti zemljo in urediti dostop (vse to na obstoječi lokaciji že imamo) ter pripraviti in izdati novo dokumentacijo. Na novi lokaciji tudi ne bi bilo varnosti, ker je cesta nepregledna in ozka, postajališče bi bilo, ob povečanem prometu tovornjakov, neposredno pred halo Danila Medveda.
Vse to je v teh časih, ko državo pestijo finančne težave, nesprejemljivo – in čas je že, da se končajo razni manevri posameznikov, ki skušajo iz državne blagajne pridobiti čim več zase, na ta način pa škodijo drugim.
Leon Pišek, Cirkovce
Objavljeno v Večeru, v četrtek, 20.6.2013
Vir: http://www.vecer.com/clanekpod2013062005928553