Pes je za avtom šel in ga nisem vlekel

Veliko ljudi je na portalu napisalo različne komentarje, ker niso seznanjeni z resničnimi podatki. Iz sobote na nedeljo nam je nekdo poškodoval zaščitno ograjo in zvabil psa na prosto. To mi še takrat ni bilo znano. Ko me je okrog 9.45 ure poklical stanovalec iz bloka v ulici B.K. in vprašal če se mogoče naš pes sprehaja pred njihovim blokom . Rekel sem da to ne vem, da pa bom takoj prišel tja pogledat če je mogoče res kaj narobe. Doma sem skočil v avto in se odpeljal pred blok. Tam sem videl našega Žina, ki je tam že pojedel klobase in se napil sveže vode, ki so mu jo dali ti stanovalci. Poklical sem ga k sebi in mu okrog vratu pripel povodec. Čeprav ta pes ni napadalen, sem vseeno hotel zavarovati ljudi v okolici, zato sem ga hotel odpeljati v naše skladišče, kjer ima svoj pesjak in je njegovo bivališče na prostem v 66 arih. Ker pa v ta avto noče vstopit – navajen je prevoza v večjem KANGUJU, ki pa ga ta dan nisem imel, sem ga zavezal za vlečno kljuko in se čisto počasi odpeljal proti Kolodvorski. Hitrost premikanja je bila največ 2,5 do 3 km na uro, saj so me lahko prehiteli vsi pešci. Tudi psu ni bilo potrebno teči, in ni se upiral hoji, tako da je šel za avtomobilom, sam pa sem ga spremljal čez odprta okna.

Izmišljene in neresnične so tudi navedbe, da je imel pes poškodovano nogo. V pregled stanja psa so se aktivno vključile članice društva proti mučenju živali in niso opazile vidnih poškodb. Presenečen sem nad njihovo aktivnostjo, za kar se jim zahvaljujem, da pomagajo živalim, saj so se čez nekaj ur ponovno prišle pozanimat o njegovem stanju in mu pregledale njegove blazinice na nogah. Ker niso opazile nikakršnih poškodb, so mi svetovale, da ga jutri odpeljem do veterinarja na splošni pregled. V ponedeljek je bil ta pregled opravljen in na zapisniku piše, da je bil opravljen klinični pregled tega psa z imenom in št. čipa.

Dr. vet. medicine ugotavlja da pes ne kaže kliničnih znakom bolezni, na psu ni vidnih znakov nasilja in ni nobenih poškodb, je v primerni telesni kondiciji…

Upam da sem vsem, ki imajo veliko skrb za našega psa vsaj malo pojasnil moje dobro namerno ravnanje s psom.

Franc Planinšek

Objavljeno na različnih Facebook profilih društev za zaščito živali in v torek, 17.9. tudi v Štajerskem tedniku.

Leave a Reply

