Iz jame pri Lovrencu odpeljali slabo polovico pnevmatik

Podjetje Saubermacher Slovenija je zaključilo odvoz izrabljenih pnevmatik z deponije pri Lovrencu na Dravskem polju v občini Kidričevo, ki ga je z izvršbo proti upravljavcu deponije in imetniku tega odpadka podjetju Albin Promotion naročil inšpektorat za okolje. Zaradi blata in gramoza, v katerega so bile pomešane pnevmatike, je bilo z deponije odpeljanih le dobrih 1235,96 tone ali slaba polovica od skupaj predvidenih 3 tisoč ton izrabljenih celih pnevmatik. “Mi smo odpeljali skoraj vse cele avtomobilske pnevma­tike, razen tistih, ki so bile pomešane z blatom, gramozom in drugimi od­padki. Sicer pa je od celih ostalo le še nekaj večjih traktorskih in pnevmatik različnih delovnih strojev,” je pojasnil Andrej Gomboši iz podjetja Saubermacher in dodal, da si zaradi manjših dobavljenih količin od predvidenih težav pri končnem prevzemniku, av­strijskem Lafargeu, ne obetajo, bodo pa za posel dobili manjše plačilo. To bi, če bi odpeljali vseh 3 tisoč ton, znašalo dobrih 192 tisoč evrov, glede na odpe­ljane količine pa si od posla lahko obe­tajo le nekaj nad 80 tisočakov. Okoljski inšpektor Vladimir Kaiser, ki je na podlagi odločbe o izpraznitvi depo­nije sprožil izvršbo, zaradi katere se je zgodilo odstranjevanje pnevmatik, je z opravljenim le delno zadovoljen: “Seveda sem upal, da bo odpeljana vsa količina, za katero je bilo zagotovljenih tudi dovolj sredstev, je pa dobro, da se je sanacija začela.” 0 stroških postopka bo inšpektorat odločil šele, ko bodo ti dokončno znani, najverjetneje pa bodo na koncu bremenili podjetje Albin Pro­motion, ki bi po inšpekcijski odločbi pnevmatike iz jame moralo odstra­niti že v prvih mesecih tega leta. Po­oblaščenec podjetja Albin Promotion Robert Preininger pa je ob tem pove­dal, čeprav se z odločbo inšpektorata ne strinja: “Ker so bile pnevmatike v bivšo gramoznico pripeljane na pod­lagi pravnomočnega gradbenega dovo­ljenja okoljskega ministrstva, kasnejša odprava tega dovoljenja pa je bila po­sledica formalne napake v postopkih zaradi hude malomarnosti upravnega organa, so še vedno pripravljeni pnev­matike odstraniti, pri tem pa upamo na več kooperativnosti in objektivno izvršljivih navodil pristojnih državnih organov. Sicer pa bo pnevmatike tako ali drugače z deponije treba odstrani­ti tudi zaradi Evropske komisije, ki iz­vajanje sanacije, čeprav je vsaj za zdaj sankcioniranje ‘zamrznila’, pozorno spremlja.”

Tomaž Karat

Objavljeno v Večeru, v soboto, 16.11.2013

Vir: http://www.vecer.com/clanekpod2013111605975402

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: